JULAFTON

av alla dagar under lovet känner jag att det är denna dagen jag har tid att blogga! så kommer massa bilder på vad jag har haft för mig under BLOGGTORKAN. hih.

JULKLAPPAR

farmor jag filippa!   älskar farmor enormt

Jag och världens gulligaste petter!



gullungar till föräldrar!


Liseberg med hanna...

FAVVO
FAVVO TRÖJAN, no doubt, från faith LOOOVe it

skinn jacka med nitarfrån emelie,parfym(pappa) klänning (ita) armband hanna


te kopp och kanna, pengar till navelpiercing, fick även ett smycke som inte kom med på bbilden!
present kort på bio o faith

Kommentarer
Postat av: amanda

OKEJ NAJS; INTRESANT osv........

2009-12-29 @ 19:41:33
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0