Onsdag, shit lots of pictures!




simpy





Såhär har det sett ut många dagar, te plugg och pepparkakor.
LUCIA
Var och lyssnade på ett lucia tåg, nedanförr lucian till höger ser ni en underbar tjej vid namn nora!
hannaaa<3
En dag vi drack glögg och laddade med täcken och kuddar på golvet och spelade monopol och pratade gamla minnen!

mitt halsband som alltid är på vift, först var det hos MOA  hon uppdaterar inte allt för ofta nu men när hon väl gör det är det en grym blogg och nu är det hos (klicka på deras namn för att gå in på deras bloggar) JOHANNA



jag och systeryster



Pappa i bakgrunden och jag i förgrunden!


Amanda och Mamma

En gammal tröja, som är booorta nu va...

ingen bild på min äldsta syster, men det får komma en annan dag !

första gången jag hunnit blogga sen i fredags, så blev en del bilder nu !

Kommentarer
Postat av: Anonym

frääääääääääsch bild du lyckats slänga in på mig gullet:*....

2009-12-17 @ 19:00:05
Postat av: amanda

mej med EHEHIEHIi,

2009-12-20 @ 16:55:29
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0