BILDERRRRRR sisådär

UNSEEN PICTURES FROM CYPRUS

HAHAHAmandi pappicrazyyy fuuun


Det var en helt underbar vecka som bjöd på både sol och massa drinkar. väldigt go mat och kan ju säga attjag gick upp några kilo på denna semester, men de försvann efter det att jag kommit hem till tråkiga sverige..
orkar inte skriva mer hur det var.. det var iaf varmt!

är förövrigt hemma själv nu typ 3-4  dagar, säg till om ni vill hitta på något skoj,
så fort pappa kommer hem ska han få köra mig till erik, som nu har kommit hem från malmö, ska bli fett med nice jö.
puspussss

och justdetttttt, att det finns massa mer bilder men jag orkar inte lägga upp dem idag, kanske kommer mer sen.

Kommentarer
Postat av: aaaaaaa

FAN VAD JAG SAKNAR CYPERN.......... hehehehehe.. eller cypern?

2009-07-13 @ 15:58:37
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: moa

underbara bilder! :D<3

2009-09-03 @ 20:04:52
URL: http://ingetarlogiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0