Tisadag.



haha,
  jag i syrrans Raybans och en blå skjorta från riley och tröja från mq.

Kaos i skolan idag, så var rätt skönt att komma hem till ett nystädat adventpyntat hus. finns inget bättre än julen, vi har bara börjat lite smått men slänger upp bilder endå!


köksfönstret.

försökte ta så motionscykeln inte kom med, men det gjorde den endå, ahah kanske inte det finaste att ha i ett vardagsrum !

är nog mitt favvorum.

tvungen o slänga upp en bild på mor som var så redig o städade! pussspåhenne !
puss på allt
JAG ÄR LYCKLIG


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga brillor och tröja iaaaaaaaff

2009-11-25 @ 19:47:59
Postat av: Anonym

oj hehe glömde länka min blogg då kan juh inte mina läsare nåå mei. hehehe

2009-11-25 @ 20:47:23
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0